reklama

Nerozlučuj sa, nie si lepší ako iní..

Už-už som mal skoro dopísaný článok o tom, aký hnoj sa v dnešnej dobe považuje za umenie, keď ma zrazu osvietilo... musím sa opäť zamyslieť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Veď čo keď je to všetko inak, a ľudia sa chcú len vyjadriť, tak ako ja keď napíšem báseň, pieseň, zložím text.. Tak ako teraz. Nie - veľa /snáď až priveľa/ sa mi nepáči. Ale kašlem na to - ako vravel kamarát, Windows mi to nezapne a ani rožok si za to nekúpim..A tak len malé a poučné: Nerozčuľuj sa zbytočne, aj tak tým nič nezmeníš a povedzme si pravdu - v živote sú aj dôležitejšie veci, nad ktorými sa neoplatí rozčuľovať.Stay calm and be happy..Howgh.jojo

Jozef Simunek

Jozef Simunek

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem sa podeliť.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu